raketer!

vaknade i morse halv 10, tog en halvtimma att få in den högra linsen, vänstra gick på första försöket!
klockan tio kom emma ylva och liten stund senare elin! vi tittade i genom handlingslistan och fick stjuss till coop!
handlade maten, min förrätt blev nedröstad och istället köpte vi partyhattar och snålade på det mesta =/
sålde raketer på ica kvantum i 9 timmar! tiden gick ändå rätt fort, men ganska drygt när det  blev mindre och mindre folk mot slutet!
nu sitter jag hos elin och kan knappt hålla upp mina ögon!
ska hem och sova för att stiga upp tidigt i morgon för att fortsätta sälja raketer på ica mellan 8 och 11.30
efter det ska jag på jobbet, träffa sandra och röra i hop räkröran! eventuellt ska jag åka skridskor med elin och c/o vi får se, måste packa klart först iallfall!
ska vara social nu! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0