million miles away

kina, nästan iallfall! jag och emelie har pratat och börja spåna på iden, hoppas det blir av!

TJA! igår skrev jag inget! sov på hotellet, eller om man kan kalladet föratt sova!
steg upp vid tio i går! satt och finslipade temaarbetet innan jag for till jobbet! jobbade mellan 15 och 22.30! var julfest, men helt lugnt! underligt, billigt i baren, så det var rätt mycket där! var en mysig kväll! sandra per mattson annette och jag stannande kvar efter jobbet, jag drack drygt en cider, de andra betydligt mer!
jag gick och lade mig vid 20 i 1, hade trots allt skola i morse! sandra kom 20 min efter , per och annette kort därefter! mattsson var vi tvugna att locka till rummet, så han kom nog vid halv 2, han var festsugen och ville inte sova, så han låg och drog en massa skämt, mycket från "mammas nya kille" och han hittade på "alla barnen" skämt! jag och sandra låg och gapskrattade!,
somnade efter tre och förefyra tror jag! jag och sandra låg och fnittrade hur länge som helst!
viktor stjussade mig tillskolan i morse, var jättepigg på morgonen, men sedan jättretrött! per från wella var och berättade om produkter, och faktiskt så höll jag mig vaken!
 började jobba klockan 4, jättretröörttt! började passet med kaffe socker och socker! jag överlevde och har gått bra idag! jag emelie nina och roger + per och mattson! men kockarna for före 9!
Nu sitter jag medfärg i håret! har fått helg från skolan så jag är hel nöjd=) i morgon ska jag på stan, sedan har jag körlektion! mmmmmummm!
träning på kvällen som jag hoppas ska gå bra! kisssses



förresten är det 37 dagar nu tillmin dag=) det måste betyda att det är endast 25 dagar till hemavan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0