måndag!

som mitt förra inlägg märkte ni nog att jag "försov" mig i morse!
ställde först väckaren på kvart över nio, tänkte vila lite och stängde tydligen av väckaren och vaknade av panik 11.15! skulle vara på atorp och träffa karro och resten 20 över!
var iallfall där vid 20 i 12, och då hade jag hunnit duscha och föna håret!
pratade med dem en liten stund innan jag skulle på receptionsmöte på jobbet! när jag kom var det inställtför att många var sjuka =/ hjälpte att duka till julfikat, åt apelsin, pratade litegrann och gick påcoop och handlade julklapp tillmamma och per!
väl på julfikat så sa Ronny : "först kommer ni att få något roligt, oseriös utan värde! först ut Denise"
Jag går fram och han fortsätter " eftersom du inte har åldern inne för att gå på station (alla skrattar) så får du en trisslott!
hahaha vilket internskämt=(
sedan när jag fick den "riktiga" julklappen sa Karl-Bruno: Kommer du ihåg incidenten på stadshotellet ?( och skrattar litegrann) haha jag kommer nog alltid få höra det =/
sedan när vi sitter och pratar kommer Kalle med en till historia (efter alla tusen andra)
-Det var en gång en kille som ville ragga på en tjej. Han ville köpa en julklapp till henne och göraden lite speciell, så han köpte ett par trosor med längre ben, på ena benet skrev han "God Jul" och på det andra "Gott Nytt År".
Tjejen ville i gensvar ragga lite tillbaka så hon skrev tillbaka. Om du har tid över kan du titta in mellan jul och nyår!
hahaha=) den var jättebra!

Iallafall var det mysigt att träffa karro sara och erik somjag gjorde!
efter julfikat cyklade jag till stan och träffade emma! sedan även evin och elin! jag köpte julklappar till felicia lisette farmor och till "kompislillajulafton" , så kvar är mormor och pappa/anna! Och Jimmie! han hade jag glömt bort! ska nog köpa någon tröja,sist började han gråta när han inte fick någon leksak.....
Var på stan till 7 någongång, sedan cyklade jag emma och elin till mig och åtspagetti och köttfärsås! färgade håret på elin, pratade och slog in julklappar!
nu har dom precis åkt och jag ska sova! skola i morgon mellan 8.50 och 15.45! kändes lite halsjobbigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0