make a change

I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
And I'll make a wish, take a chance, make a change
And breakaway
Out of the darkness and into the sun
But I won't forget all the ones that I love
I'll take a risk, take a chance, make a change
And breakaway


jag blir bara så glad
jag är så glad

skulle vara otroligt skönt att åka bort förett tag, glömma allting här "hemma" , stanna i ett år och prova på saker som jag kommer att minnas livet ut!!

igår jobbade jag iallfall mellan fem och kvart i elva
började i morse sex, och det var inte många timmars sömn, max två, och därför hålle rjag på att somna nu!
idag slutade jag tolv, så jag gick ut på en promenix med rebban, har färgat håret, eller underluggen mörkare, liten skillnad men jag har inte bestämt mig än om jag tycker om det!
såg hockeyn och är flyförbannaDD!!! från 3-0 till 3-4, detta är ett skämt? hur kan dom tappa? rama klantade sig lite, men vaaaaa det är sjuuuuukt!!!! mcdonell i stolpen, SÅ NÄRA  =(
åt middag hos pappa, torsknågonting i ungen som var jättegott med mosad potatis! och stackars lillebror, jag och anna retades med honom för att han skulle äta upp sin mat! så anna sa
- "om inte du äter upp maten kommer jag och denise äta upp ditt godis!"
han ser ut just som när han ska börja gråta och välter ut hela salladskålen över hela bordet! stackars liten som inte förstodatt vi skojades, han fick tillslut godisetoch en sockerchock därpå!
somnade i soffan till julkalendern som förövrig inte verkar bra! och det som brukar ge med julstämning!
ikväll har jag varit med emma, gjort ingenting men ändå mycket! sett massor med gamla bilder, pratat, ätit fruktsallad + kex =)

JAG är hur peppad som helst på Hemavan till NYårs!!!! DET Kommer bli så jättejättebra såatt jag kissar ner mig! kommer bli aaaaaaaaaaaaa jätteroligt och jag kan knappt bärga mig :-)

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

godnatt på dig :)

2007-12-02 @ 00:50:53
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0