looking good on the dancefloor

tjooo!
idag har jag hunnit med mycket känner jag!
steg upp halv 8, klädde mig och satte upp håret, borstade tänderna och fick stjuss till ica kvantum för att sälja raketer (jippie) nej inte det!!!! var drygt, men tiden gick ändå rätt fort! var där till klockan 12 då vi skulle och handla, så jag handlade mina grejer och fick stjuss till jobbet, där rörde jag ihop röran och därifrån fick jag stjuss av sandra till stan!
där bytte jag storlek på mina byxor, fick en knapp till skjortan, köpte en väska, ett pannband, lösögonfransar och sprang ärenden åt emelie! jag köpte även -vad jag trodde var- strumpbyxor med det var legging, bögigt jobbigt! jättetjock kant där nere och stan är stängd !! illa men inget att gråta över.
gullade med mamma så hon hämtade mig från stan, hade ont i fötterna efter att ha sprungit på stan överallt och ingenstans.
nu har jag precis packat det jag kan packa! har kvar täckbyxor, skidor och pjäxor! det här kommer att bli farligt vill jag lova. farligt bra
är sååå peppad att jag kan kissa ner mig, det kommer som sagt bli så jäkla roligt och speciellt när jag äri det bästa sällskapet jag kan komma till :-)
nu kommer emelie snart så ska jag göra slingor på henne! ska även höra med felicia när vi ska hämta skidorna!
 föresten så har jag mer än mycket med mig!
har tryckt ner det mesta i en bag, och den är tung vill jag lova! har kvar två matkassar , smink och fönen som ska ner i andra bagen! hur skall detta sluta?

ppppuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0