Look inside yourself


jag tror att det är den här tröjskjortan jag provade för mer än månad sedan men bestämde mig för att inte köpa! jag tror att jag har ändrat mig och ska nog och köpa den i morgon! den är mycket finare på, och ja mums! har börjat fundera på vad jag ska ha på mig i morgon! ska till fotografen, vi får se vad det blir! kommer troligen prova igenom hela garderoben!
har kikat runt på några hemsidor och hittat några intressanta plagg!
BZR Skjorta RandigFornarina Jeans Zoe
får kika vidare!
ikväll har jag iallfall varit och tränat! vi var 7st på träningen! löpte lite lugnt ute, hade några passningsövningar, fotbollstennis och spel! det tycker jag var roligt! kände dock att jag fortfarade är sliten från i förrgår! ska ialfall bli bättre! tänkte gå och lägga mig alldelens snart!
jag såg slutet av hockeyn, eller sista minuten! fan att de alltid ska förlora!!!!! det kommer bli kvalserien =/=/
i morgon ska vi och fotografera oss! ska bli roligt det med! ska på stan innan! lisette ville ha hjälp med att hitta en t-shirt! och ska även köpa något åt henne! hon fyller trots allt 20 ! och det betyder..?
jaja iallfall ska jag börja med att sova till minst halv 10!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0