it's too late

jaa mysigt är nog ett svagt ord om jag beskriver kvällen!
mumsigt var det iallfall=)
slutade med mitt egna paket! men det var rätt fint=) ett silverhalsband!
alla slogs om d´rinkblandaren, som slutade hos monica!
skulle koka glögg åt mitt besök, råkade ta fel så det blir ett 10% vinglögg! haha wops! jag tycker inte om vanlig glögg, och detta var inte gott!
 spelade kort och jag vann i plump, elin tog hem segern i ruter sju!
kvällens ord var nog "bajs" som upprepades alldeles för många gånger i samband med att camilla hatar det!hahaha och "hej mitt namn är bruce" "hej brus" jag kan dö av skratt! måste nog se den alldeles för snart!
nu ska jag slå in en julklapp, eller föresten jag ska sova! sweetdreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0