it's the Most wonderfull time of the year

sitter här och snorar! fortfarande!
steg upp vid 11, halv12 någongång! brukar inte ligga i sängen så länge, men nu bvehövde jag det mer än vanligt!
tog fram symaskinen och lade i ordning för allt innan jag insåg att jag inte skulle hinna sy.
cyklade till jobbet och började jobba klockan 1!
har nysit hela dagen och jag menar hela. har inte mått på topp men jag lever! jag har druckit 2 koppar te och 1 kopp alá Nina! Hon gav mnig tips på att dricka c-vitamin. Färskpressad apelsin med varmt(tevatten) och honung! var gott och surt, hjälpte en bit på traven! har även ätit vitlök , men jag tror det bara hjälper den psykiska delen.
Slutade jobba 8! Var ganska lugnt, bara 50 personer julbord, sedan dukade jag och sandral upp för morgondagens bravader.
I morgon är det krismöte, eller tidigare var det krismöte nu är det nog bara ett möte, om hemavan, planering rättare sagt! efter det har jag cup på Örjans!
ska sova rejält och innan dess sy på min kjol, förhoppningsvis blir det 2, men räcker med en idaG=)
känns föresten inte som lördagkväll idag! kommer inte ihåg sist jag var hemma en lördagkväll utan kompis sist, visste inte hur länge jag jobbade så jag planerade inget! och det känns verkligen jätteskönt och behövligt!
inte för att jag tror att jag kommer att bli frisk till i morgon, men halsen känns nästan bra och jag kan nästan andas nu! en bra bit påvägen!
nu ska symaskinen glöda.
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0