it just

jag hade jääättekul i går!
jag och evelina gjorde oss i ordning här hos mig, blev jättestressigt och vi var på expolaris vid 5 över 8. där tog vi det rätt lugnt, kollade så att allt var okej, började bli lite smått nervösa.
själva pimpningen gick bra! var dock tråkigt att skynket blev nedrivet 3-4 gånger!
efter pimpningen var det dags! jag var så jättepeppad på daansa natten lång! tänkte festa, hade druckit kanske 1 bacardi, och lite till, men kände mig inte alls peppad att dricka mer! så vi dansade till det stängde och efter det tog vi en taxi till campingen där efterfest väntade!
chiiiiiilll! var inte alls sugen på att dricka något där heller så jag tog det lugnt, hade jävligt roligt ändå! pratade,träffade sköna människor och bastade!
marios kompis hällde en öl över mig i bastun,jag var inte nöjd, så jag gav igen litegrann=)
mamma hämtade mig mot min vilja halv 5, skulle ha stannat mycket länge om jag så fick, men jag är helt nöjd med kvällen!
var också jätteroligt när en tjej var helt kändiskåt! ringde en kompis och satt och skröt om vilka hon efterfestade med! "dduu, jag sitter här med mange schmidt och hans kompisar tomas rusiak, mogge!" hahaha alltssså sedan "jaaa det är sant" var en aning roligt att lyssna på!
nu ska jag iväg och träna, sedan jobbar jag tillmidnatt,hur nu det kommer att gå!
vi har även kommit underfund med att de flesta "härifrån" säger ofta "det funkar" och det är saaant! jag hade nog fastat pådet igår, men det passar så bra in överallt!
ska städa nu innnan stjussen kommer!tjing

ps Mario och hans kompis är jävligt fräscha!!!!!! &dom kan dansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0