I'ma tell the whole world

jag blir bara mer och mer sjuk ! som vanligt just före jul=(
nu är jag vldigt förkyld för det delen också! kan inte andas och har ont i magen!
skulle på vårdcentralen och kolla om jag hade halsfluss, men fick först inte för att jag inte har feber, sedan fick jag en tid som jag inte kunna komma till =/
var inte pigg när väckaren ringde, och inte särskilt piggare nu! sitter och har engelska, löser ett korsord men jag kan inte de sista orden så jag gav upp! Johanna (läraren) är ute och har betygssamtal, så det är bara att vänta!
har bild och form på eftermiddagen! ska bli mysigt, eller det är sista lektionen i den kursen! så vi ska väl ha betygssamtal och något mysigt!
börjar jobba 16.30 och innan dess hade jag tänkt mig hinna på stan en snabbis! om jag glömde nämna det hittade jag en jacka igår för 300 så jag kände för att slå till! så ska nog förbi och köpa den! enda problemet är att den var nästan förstor, fanns bara 36 =/

jag hoppas att det inte är så mycket på jobbet! känner att det skulle vara skönt!

som alltid är det kallt på skolan, så jag fryser, men det är nog något jag måste leva med!

om jag överlever denna dag gör jag det bra! känns faktiskt som att jag har feber, eller känner mig hängig så jag tog precis en ipren! väldigt tät i näsan!!!

krya på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0