i'm not like that

dagen har varit bra!
såg som tidigare nämnt Frankenstien i morse på svenskan, och den var bra! inte överdrivet, men jag somnade inte!
på eftermiddagen hade vi hantverksorientering och jag vet inte hur många gånger jag tittade på klockan? och vad betyder det.. Var inte den roligaste lektionen iallfall, men ja! vi fick gå tidigare och åkte med kvart över tre bussen till stan! köpte en tröja till jimpan i julklapp och kollade på tyger! känner mig lite nördig,men det är mysigt=)
cyklade hem, städade litegrann, följde mamma och handlade och lagade sedan middag, tacos!
vid 6 kom sarah evelina och emma! skulle bli SATC-maraton, men jag tror att vi bara såg två avsnitt! pratade, åt och såg ugly betty!
Skellefteå vann även hockeyn, jätteskönnnnt!!!! 3-1 borta mot luleå. 3 sköna poäng!!
är väldigt trött nu, beror nog på att jag inte kunde somna igår! så nu tänkte jag borsta tänderna, se hockey och sova!
I morgon har vi frisör hela dagen, ska börja med ökade längder på damdockan! Börjar jobba klockan 15, jenny ville helst att jag skulle komma tidigare! ska göra mitt bästa!

sweeet dreams!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0