I don't know who you think I am

dagen har stressat sönder!
steg upp halv 10, duschade och gjorde mig i ordning och cyklade i slasksnö till jobbet!
pro skulle och äta julbord, så vi gjorde i ordning! vid kvart i två cyklade jag till stan och till min körlektion! även den första! lite smått nervös. gick sådär, inget mer!!! var svårt och bilen var inte alls likadan som våran! och titta i varje spegel hela tiden är lite smått svårt!
direkt efter cykla tillbaka till jobbet, jobbade i ca 20 min, .--> till vårdcentralen och ta en efterspruta mot hepatit a så att det räcker i 20 år nu!
tillbaka ännu en gång till jobbet, stressigt,mycket att göra, ännu mera stress, köket är kaos, incheckningar hela tiden! Stresss!!!! jobbade till  halv 9, cyklade hem bytte om träning i tältet mellan 9 och 10! gick rätt bra!
kom hem och såg pb! mssade dock början =(
nu ska jag duscha, orkar nästan inte !
åt nyss ett äpple och en apelsin! Det är så GRYMT gott! jag kan äta ihjäl mig! nästan

i morgon jbbar jag från klockan 15! julfest vilket känns sådär! missar träningen som känns tråkigt! ska bli mysigt i allafall! vi ses senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0