Guarantee to blow your mind

vaknade av väckaren idag vid kvar över 9, ville allt annat än stiga upp!
med tunga steg gick jag och duschade!
klädde mig, åt och cyklade till stan! där väntade rebecca och jag skulleklippa hennes hår!
var mycket tjorvigt så det tog en liten stund innan jag började klippa! toppade enbart håret!
efter det klippte jag Tilde och slingade Alexandras hår! gick bra och jag var klar vid 2 tror jag!
köpte jäst och begav mig hemåt!
nu håller jag på att baka, går nog inte så jättebra, degen vägrade jäsa, så jag gjorde i en sockerkaksform! får se resultatet snart!
Har precis skalat potatis till middagen och ska sy fast knappar som har låstnat från en tröja! sedan slå in det absolut sista paketet=) lagomt innan jul!
måste springa så inte kakan bränns!tjing

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

haha och jag har inte slagit in en enda klapp nu oh jag har en hel hög att slå in...

2007-12-22 @ 17:16:15
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej! Jag håller på med en liten undersökning, och skulle bli jätteglad om du hade lust att svara på en fråga. Frågan är: Hur firar du jul?

2007-12-22 @ 17:18:49
URL: http://accordingtosandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0