godkväll!

hhhej dagen har varit väldigt lång!
började med att stiga upp vid 7 tiden, duschade och gjorde mig klar till skolan!
första -och enda lektionen var frisör- vi skulle klippa ökade längde på damdockan,och styla innan vi städade vagnen och fick gå!
just på väg till bussen körde isak, ludde och joel förbi så jag fick stjuss till stan!
därifrån cyklade jag till jobbet! var där vid kvart över tolv, och jobbade till va halv 11!
christoffer och per hade sista dagen idag!!! känns verkligen jättedystert när jag tänker på hur mycket dom livar upp stämningen! visst kan dom ha dåliga dagar men oftast gör dom mig glad och är bara allmänt knäppa så jag har någon att skratta åt! många gånger jag frågat mig själv varför dom inte är på psyket, men bäst passar dom i köket på aurum!!
nu tänkte jag slå in julklapparna till mamma/per och pappa/anna + jimmie!
sedan ska jag sova, det ska bli fruktansv'ärt skönt efter en lång dag!
fick även mitt lönebesked idag! jag får nästan ångest när jag inser att 1700 av min lön ska skattas och sammanlagt i år har jag skattat 10000!!!!det svider
tänkte även berätta att jag lever, det lät lite hemskt, men varje dag i 3 veckor har varit fullt upp, väldigt planerat! undantag lördagkväll från klockan 20!!! egentligen är det sjukt att jag inte brustit ihop, men levade är jag!
mina dagar till julafton:
torsdag: skola, avslutning och titta på innebandy, jag har även lovat handels att smyga förbi där i morgon! klockan 14 är det receptionsmöte och 15.40 har jag körlektion! och klockan 19 ska jag till rebban som fyller år (L)
fredag: körlektion och hämta pernillas julklapp! på kvällen är det julmys med mina närmaste vänner!
lördag: på dagen ska jag klippa tilde och tona alexandras hår! på kvällen är det "återträff" med 9c
söndag: på lunch hos hilding & sonja och påkvällen uppesittarkväll med jenny, henke +emma!
måndag: JULAFTON (jobba frukost)



SOVGOTT

Kommentarer
Postat av: Erik

de ger inget att du kommer imorgon vi är lediga ;)

2007-12-20 @ 00:23:29
URL: http://erikj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0