godkväll!

snart läggdags, är väldigt trött efter bara någrs timmars sömn i natt!
var och farmor och åt middag! somnade på soffan när jag jimmie och pappa såg katten Gustav!
åkte hem vid 6 halv 7, tänkte se en film som jag spelat in men den fungerade inte! så jag spelade ett spel med jimmie och blev utklassad 2 gånger! ser nu en prinsessas dagbok, har sett den tidgare men den är fin!
var kul att träffa elin jonna och elinda i går, var länge sedan och jag saknar och kommer ihåg tiden vi spenderade mer tid tillsammans=)
nu ska jag se klart/sova! kommer somna om jag lägger mig i sängen så det blir mest troligt det!
i morgon har jag mycket att komma i håg, så jag har som vanligt ställt in mer än flera larm på mobilen som påminnelser! ska även färga mormors hår, sätta in löshår på ida och jobba hos mamma!
ska även börja packa till hemavan och nu är jag mer taggad än tidigare=)
sandra ska inte med vilket känns tråkigt! skulle var roligt att hon följde med!
jag och emelie kommer att vara bäst i skidbacken och slutet av detta år kan knappast bli bättre=)

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0