gimme that

hej, lite fort!
det gick bra igår hos fotografen! åt mismiddag med familjen och såg lite idol! fick hämtning av karro och vi åkte till anton, och där var även erik och jessica! old handels-människor! kul att träffa=)
började jobba 6.20 så jag sov på hotellet, kunde inte somna först sådet har varit en lång morgon men det gick bra! första gången själv i frukosten, jag är stolt övermig själv=)
jobbade till 3, då gick jag hem och såg klart första perioden av hockeyn!
körde till salongen och färgade/blekte stinas hår och resutlatet blev bra tycker jag! följde hockeyn på webben och de VANN!!!! fan så skönt, 4-0 mog hv!!! fannn allltså!!
har rullat curls i evelinas hår och nu ska jag skynda mig och duscha innan maten!
det kommer bli grymt i kväll! är lite nervös men har blivit jättepeppad nu på slutet!!!!
vises ikväll !!!!! lovelovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0