don't care

hEJ!
igår på kvällen så var jag på bio, eller inte bara jag, även jonna elin elinda och sofie!

filmen var mysig! romantisk och overklig! det är ganska mysigt att se, fast man vet att det är tillagt minst 200% fantasi och att det aldrig kan hända i verkligheten!

efter filmen gick vi på frasses för att elin ville äta glass och efter det cyklade jag hem! 10 minuter senare kom elin och jonna! vi badade och pratade innan vi tillslut somnade just efter 2!

vaknade av väckaren 20 i 9 och steg upp! vi var väldigt trötta, men vi klädde på oss, åt och gjorde oss klara innan vi fick stjuss till stan!

var kaos inne på gina, skulle byta storlek på en grej men jag tänkte inte ens tanken om att ställa mig i kön!

vi gick runt litegrann, hittade min skjorta, som jag trodde var slut, så nu ska jag slå till, måste in där i morgon! ska ändå och jobba!

köpte ett par skor på din sko som jag hittade! dom var faktiskt fina så jag bestämde mig att slå till!

skorna jag sett på wedins får nog vänta! var lite för dyra, för jag behöver egentligen inte skor! men det finns egentligen inget ord som heter egentligen.

nu är jag iallafall hemma och tänkte duscha och sova en lite stund! är jättetrött och hängig och vet inte hur jag orkade med stan!

jag ska till farmor och äta klockan halv 4 och efter det ska jag till pappa och sova där! ska bli lungt och skönt! kanske att jag går ut och går, om jag kommer ihåg att ta med kläder och skor för det!

vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0