dagen efter!

i morse vaknade jag vid 11 av ett sms! otroligt så skönt det var att sova ut!
igår satt jag pernilla anna och jonas och spelade vem vill bli miljonär till strax före 2!
ingen blev miljonär och jag förlorade alla gånger! få nog träna lite mer!
i dag har jag lockat pernillas hår och sett lite bamse med jimmie!
vi har varit på sjukhuset och hälsat på frans (annas pappa). och nu är jag hemma hos mamma!
ikväll ska jag på bio och se förtrollad!  jag tror att jag tycker att den verkar bra(?) lite krångligt men jag kommer inte riktigt ihåg om det är den filmen jag tänker på!
nu ska vi snart äta plankstek, mumsigt värre, men innan ska jag duscha!

och nu är det endast 364 dagar till nästa  och endast 17 dagar till min dag!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0