but you still catch my eye

igår var det kaos! när jag sitter på bussen påväg till pappa inser jag att pernilla har min husnyckel! sedan när jag kommer och ska hämta jimmie på dagis är han redan hämtad!!!! ringde anna, som hade glömt berätta det förmig! aaa perfekt! gunilla(grannen) stjussade hem mig , åt och tränade innan jag övningskörde till pappa! somnade på soffan när jag såg en film på tv! vaknade tio i sju att jimmie var vaken! jag gav han en banan och slog på barnprogrammen och sov 25 minuter till!
lämnade jimpa på dagis innan farmor stjussade mig till skolan!
hade frisörprov, gick sådär! har kramp i armarna och förhårdnader på fingerarna föratt jag dragit så hårt!
tränade lucia som gick bra, tror jag!
åkte bussen till stan och nu är jag hemma! ssssatan så kallt det är! minus tolv grader nästan! kändes som 20 =/
ska packa nu iför lucia i morgon! sedan ska jag till ica, handla middag som ska lagas hos elin, där väntar spel, mys,mat och eventuellt bak!
nu måste jag skynda mig!

Iallafall går jag till lunch i morgon,skakanskestanna i salongen en stund, sedan har jag körlektion!! träning på kvällen och så vidare!! ska bli kul i kväll i alla fall=)
image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0