ännu en gång!

Jag sitter och väntar på Lisette! vi ska på stan om en liten stund så hon ringer nog snart!
på morgonen har jag hunnit att dammsuga övervåningen och mitt rum, det behövdes!
har nästan valt kläder till idag! ska se om jag hittar något till i morgon på stan! hade tänkt använda min gråa kjol, men tydligen skulle både emma och eve ha kjol, så jag letar något annat=)
i morgon väntar en hård dag, som börjar 6 och slutar nog långt efter midnatt!! hoppas att jag går och lägger mig tidigt ikväll! brukar inte bli så!
ska iallfall gå och borsta tänderna så är jag klart!
förövrigt har jag en lårkaka, eller vid höften, igår på träningen råkade rebecca knäa mig där! känns lite stelt, men ja! jag har nog inte något val!


peeace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0