And this is what we do

godmorgon! fick lite panik igår, hade skrivit hela dagens händelser och sedan när jag skulle spara blev det "sidan kan inte visas" pang död!
det löste sig ändå, men jag var lite orolig!
Iallafall, kunde inte somna igårkväll, vet inte riktigt hur länge jag låg och vände mig för att jag vågade inte titta på klockan!
vaknade i morse och var inte så överdrivet trött faktiskt, mamma kom ner och sa att det var 6 plusgrader och att det var jättehalkigt ute =/
klädde mig och gick upp, och det såg verkligen halt ut!
iverkligheten var det inte riktigt lika halt som det såg ut, men inte var det lätt att cykla.
nu är det tisdag vilket betyder svenska b! och på eftermiddagen hantverksorientering!
nu måste jag gå till klassrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0