And if you didn?t know now you know, Im a pro and I can go on & on & on & on

vaknade idag kvart i tio, åt lite innan träningen, och sovde lite till!
Packade duschgrejor eftersom att jag skulle börja jobba klockan 2 och min träning slutade halv2, gick dock 10 minuter innan så jag skulle hinna!
gick bra att jobba! kändes aldrig som att det var någon rush men det var lagomt, alltid något attt göra!
stängde för andra gången själv och börjar bli stolt över mig själv=) gick jättebra!
gick hem och nu ska jag sova! känner i benen och i ryggen som är ömma!
jag vet inte vad som har hänt, men jag har ont i vänstra sidan av ryggen, antingen träningsvärk (vilket jag tror) och det är iallfall jobbigt när jag ska lyfta saker!
I morgon är det fullt upp!  som vanligt!
börjar jobba 11, har körlektion tio över 2 i en timma, tillbaka på jobbet till klockan 4 då jag ska och ta en spruta och sedan tillbaka till jobbet till klockan 9 när jag ska träna!
ska sova nu så jag orkar med hela morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0