all i want for christmas

godkväll! nästan godnatt.
är trött och gäspar hela tiden! dagen började iallfall med lucia! fem minuter innan vi skulle börja hade inte musikerna kommit, det vill säga gitarristen och keybordisten!illa! vi fick sjunga acapella istället! en låt  hade vi keybord till! han spelade för fort för att matilda som skulle sjunga solo hann med! men han var jätteduktigt eftersom vi inte hade hunnit träna med det!
hade frisörteknik 45 minuter innan lunch! slutade även till lunch! tog bussen till stan och gick till mammasjobb! satt där och degade och pratade med sandra! gick även lite på stan innan jag skulle på körlektionen somför övrigt gick bra=) nu kan jag fickparkera=)=)
gick på stan litetill efter körlektionen! köpte en julklapp åt agnes och kevin! och två till mig=)
tyg somjag tänkte sy antigen en klänning eller en kjol! elller varför inte både och?
jag köpte också en väldigt enkel och fin klänning på indiska!
tänkte dra fram symaskinen nu! men hinner nog inte innan min träning som börjar sju. så jag sover en liten stund istället!
jag undrar hur träningen kommer att gå, har ont i halsen =/
see you later alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0