27 december

godkväll, jag är trött, slumrade just till framför tv:n, jag och mamma såg något sjuk program om människor som tävlar i att äta mycket och tränar för att utvigda magsäcken! hur kan man vilja det?
tänkte gå ner och ta fram bagen och packa lite smått!
och efter det ska jag sova!
det är 4,5 plusgrader och snön kommer troligen försvinna igen! i hemavan fick jag höra att det var bara 3 backar med snö, av 39 =/
så jag hoppas att det snöar där i morgon och på lördag!
tänkte lägga in bilder sedan julafton, men vi har nytt internet så det tycks inte fungera på min dator och jag orkar inte ordna det på mammas dator!
sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Erik

inte nämner du att jag hjälpt dig medn bloggen?

2007-12-27 @ 23:57:29
URL: http://erikj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0