24 december!

godmorgon=) julafton idag!
jag sitter på jobbet och har just ställt fram frukosten!
anledningen att jag inte skrev i går är den att internet inte fungerar hemma!
i förrgår var iallafall med några från högstadietiden! såg början av två filmer och en hel! helt urkass, men ändå jätterolig! dom for vid halv 1 så jag gick och lade mig!

vaknade av mig själv klockan 10 och det var verkligen skönt! tittade lite på tv, men inget som föll mig i smaken! gick upp, duschade och klädde mig! vid 12 åkte jag och mamma till farmor med en julklapp från mamma!

skulle och äta hos sonja och hilding (pers föräldrar) klockan 1! var in på stan innan och lämnade in symaskinen som gått sönder och hämtade ut pengar!'

åt en jättegod köttfärspaj till frukost/lunch där och sedan fick vi en julklapp! presentkort på skor och en tårtspade som spelade "happy birthday-melodin"! tackar och bockar!

kom hem vid 4 kanske, så jag lockade mitt hår där fram och bad felicia göra klart därbak vilket gick lysande!
Jenny, Henke och Tilde kom vid halv6-6 och maten skulle serveras, Janssons frestelse! hade inte smakat detoch var väl inte helt övertygad om att det var något för mig, men jag smakade en klick, en väldigt liten, och det var väl ingen höjdare, var inte äckligt men inte gott!
åt en skinkmacka istället och en korvbit!
jag och agnes bakade pepparkakor innan bingolottos uppesittar kväll, som förövrigt blev ganska drygt!
först blev det reklam just när det började, sedan tog det en timma mellan varje spel! men det var en trevlig kväll=)
gick och lade mig efter 4ans bingo, utan vinst! Felicia, Jenny och Kevin vann! 100 kr x2 och en ny bingolott!
vaknade i natt av 5 nya sms, alla med julhälsningar och efter det kunde jag knappt somna om, vred och vände mig en lång stund innan jag till slut somnade!
ska fortsätta nu! GODJUL ALLESAMMANS=) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0