tjabba!

hejhallå!=)
Pdol var det roligaste på länge, sjuuuuuuukt så kul! Även på lördagen blev det 2 vändor in på kärlekslandet med massa dans;).
Trodde inte jag skulle klara mikg på alkolholen jag hade, men det löste sig=)=)=) blev nästan för mycket, skäms lite nu efteråt, men det är smällar man får ta, jag lever bara en gång=)
Bland annat visade jag mina "karatekonster", ´sjöng allsång med nisse(?) som spelade gitarr, kissade på olämpligtställex5, träffade massa med roligt folk! spydde lite när jag fick ont i magen! fick en öl av en 40 (kanske30) årig snubbe som nästan raggade, plankade in på området, åkte virvelvinden med jessica och hanna, såg the sounds, osv osv=)=)=)=))=) sammanfattat --> SJUKT ROLIgt=)

Igår var jag och adam och spelade minigolf, jag ledde och sen gick det bajs, hööll på knappa in mot slutet, men det gick åt skogen, han vann =/, såg disturbia edfteråt
Idag skulle jag jobba, men 9 ringde sandris och sa att jag inte behövde, sovde till 10 och insåg att det började SPÖregna, då vilade jag lite extra. Spelade wii med  kevin och hans kusin emil! jag ägde=)eller?
Ska och hälsa på emelie och bebben, har köpt riktigt söta bebbekläder<3.
Tänkte spela tennis med tussilago=) har träning 18 sedan ska vi spela fotboll=)äntligen

Pink - Dear Mr President, jag älskar den. gåshud varje gång jag lyssnar på den.
image28

image29

image30

image31

image32

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0