hejhallå!

Sitter och ser/lyssnar på the voice! Jag tycker det alltid spelas samma låtar, men det ät det nog på alla musikkanaler!
Har endast haft svenska idag, pratade också med engelskaläraren om hur det kommer att gå nästa termin! aja det kommer lösa sig. bara så att jag slipper läsa den litteraturhistorian jag redan läst. det är det värsta jag varit med om!!!!!!
SKa snart och jobba, är trött så jag tror jag ska vila lite innan!
Skolfoto i morgon och allt vad det innebär, jag hoppas det kommer att ordna sig så det inte blir ett vanligt tråkigt kort som det alltid brukar vara!
Nu börjar "last night"! om jag får gissa spelas den minst 20 ggr/dag.
Vaknade i morse av att emelie ringde, hon skulle kommaförbi och låna några grejer, så jag steg upp halv 10, skööönt! min väckare var tänkt att ringa kvart i 10 så det blev inte särskilt stor skillnad!

grattis sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0