diskgolf!

Hallå=)
Började jobba i morse klockan 07.00! Väckaren ringde halv 7 och jag var uppe! klädde och cyklade till hotellet!
Träffade Sandra för fösta gången sedan Pdol!
Jobbade till kvart i 11 då receptionsmötet började, eller vi åkte till diskgolfen, åt smörgåstårta och hade mötet, efteråt spelade vidiskgolf=) det är roligt även fast jag är sämst=)
Efter det åkte jag Sandra och Per till Sjöbotten för att bada, blev inte mycket till bad, men ett dopp åtminstonde=) solade lite innan vi åkte hem!

Min träning började 18, så jag hann kasta i mig en filtallrik innan jag hoppade på cykeln, träningen gick rätt bra, men jag var/är död som en anka nu!
Skulle egentligen vara med Adam nu, men det blev ändrade planer, ska till camilla och bland annat träffa emelie som var ett bra tag sedan=/ saknar henne som attan!
I morgon ska jag sätta in löshår på sandra, och förhoppningsvis vara med emma efteråt=)=)

"En vän är den som vet allt om en och ändå fortfarande tycker om en"image34
image35
image36
^^ Linda på jobbets barn. Världens sötaste hugo=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0