30 augusti!

hej världen!
Åt precis hemmagjord karrépasta(??) istället för calles oxfilépasta var det hemmagjord av karré=) helt godkänd!
Fick ändrat schema idag, förändringen gjorde schemat mindre bra=/ i stället för ledig måndag är jag nu ledig på onsdagar och istället för sluta tidigt på torsdag så har jag jäääättelång sovmorgon på torsdagar! ska inte klaga men det var bättre förut! har även varit hos syon idag, berättade om vilka svårigheter det kommer att bli nästa termin vilket resulterade att jag kommer läsa Svenska B & Engelska B fortsättningsvis med Älvan & Humle, tror jag(?) Måste komma ihåg att gå till syon i morgon!!
Idag på frisörlektionen var vi för första gången i salongen=)=) fick våra saxar, byggde ihop våra vagnar och så vidare=)
Praktik nästa vecka, har nästan fullt upp redan! haha. Ska sätta in mer löshår på sandra, permanenta felicias hår och slinga emma=)

nu har jag träning om 1 h och 40 min. ska städa mitt rum, eller vika ihop lite kläder, kasta ett äppelskrutt och tvär dammsuga=) tänkte ringa pappa och sova där inatt! eller tusan kom på att jag jobbar i morgon, så det gick inte!kanske på söndag=)
på återseénde=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0