25 augusti!

hej!
Sitter på jobbet och har precis slutat. har varit lugnt så jag är inte så slut, inte less för den delen heller som jag brukar vara efter en hektisk dag!
I morse regnade det när jag och lisette skulle på stan så hon kom och hämtade mig och vi spelade lite tvspel. vid halv 2 hade det slutat regna och vi gick ner till stan! tänk så praktiskt att bo mitt i stan!
Köpte en sjal och nagellack så jag kan göra fransk manikyr!
Sagt och gjort. när jag kom hem målade jag naglarna och cyklade till jobbet. nu ser det förjävligt ut, hälften är borta efter all vatten mina händer utsätts för!
Ska sova ¨över här. Sandra ville ha sällskap och pefekt med färdig frukost när jag vaknar! underbart!
I morgon är det bortamatch mot Betselé, har hört att det ligger nära lycksele och det litar jag på!

Igår hade jag jättetrevligt med helt underbara vänner. firandet av emelie var total lyckad och alla var nöjda<3
Nu väntar sängen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0