13 augusti!

Kom hem i natt efter en 10dagars utflykt i umeå!
Var less som attan i slutet, men tiden har gått fort och det är iochförsig bra=) Har varit roligt att träffa nytt folk, även fast det bara var gamlingar på 30+! Hade kul i lägenheten med Petra &jessica. (Älskar Petras skratt)
Var jätteskönt att komma inatt och lägga mig i min egna säng och sova till jag vaknade, eller jag ställde väckaren fast jag vaknade innan=)
Var med emmsan, hon följde mig till Atorpskolan för att utskriva mig därifrån! Kändes bra i kroppen när jag gick ut därifrån.
Nu är det nya äventyr på gång, ska bli jätteroligt även om jag är lite nervös!
Det börjar om mindre än en vecka, har panik. Sommaren har sprungit iväg, vilket känns mindre bra.
Vädret har inte varit på topp, som nog inte bara jag märkt.
Emmy sa att det skulle vara jättefint i väder i morgon! Jag litar på henne=) Även om jag ska någonstans med jobbet hoppas jag att jag hinner sola litegrann =)
Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen=)puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0